Östansjö 2011 - Babywipes!

Hej och hopp, vilket utmärkt sätt att starta upp en vilande citatblogg igen, med Norsjöcitat! I år är de få, men naggande goda:

Karoline: " - Det är någonting som droppar mellan mina ben!"
Det var proviva...
Jens: " - HA! Karoline har nyttiga bakterier mellan benen."

Mattias: " - Ska du ligga i min fil så ska du fan gasa!"

Jens: " - Tänk att det pågår saker hela tiden... i mitt knä!"

Mattias: " - Jag vaknade där inne (sovstugan, reds. anm.) och det var så djävulskt hett, och jag hade glömt att ta med mig vatten, så jag kände *smackar lite med läpparna* vad behöver jag nu? En öl."

Emil tjatar om att jag ska ta en bit korv.
Jens: " - Fraj, du om någon skulle behöva lite korv!"
Karoline (ropar till Emil från andra sidan eldstaden): " - Jag kan behöva lite korv!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0