Dagens Bettan 110802

Dagens Bettan är något av en Dagens Dubbel eftersom det dels är en från igår och sen en purfärsk. Igår befann jag mig i cirka två timmar i Stockholm och var på ett förfärligt humör. Jag sms:ade Bettan om stockholmarna.

Jag: " - Dom borde faktiskt dö. Plågsamt."
Bettan: " - Gå Anders Breivik on their asses!"

Det är aldrig to soon för to soon-skämt!



Sen idag kommer jag hem till en Bettan som klagat över eventuell halsfluss sedan gårdagen.
Bettan (medans hon häller upp en drink): " - Tänkte att jag skulle bota min halsfluss med martini."
Jag: " - Bra plan!"
Bettan: " - Trodde att det skulle vara en dålig plan, men jag mår bättre nu än vad jag gjort på hela dagen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0