Sverigeturne, del I

Här i Gävle sägs det konstiga saker hela tiden. Igår var det Jessikas plikt att skriva ner citaten, varpå jag nu helt fräckt kopierat dem och lägger upp dem här, ett förfaringssätt jag skulle kunna vänja mig vid faktiskt.

Soffbordet går sönder för vi festar som ett rockband. Eller för att någon tog i det.
Tor: - Jag hämtar ett nytt bord!
Varpå han verkligen hämtar ett nytt bord, på riktigt.


Om spriten och tilltugg:
Tor: - Det är lite kvar men det är nästan slut. Jag är lite rädd att det ska bli det.

Sassa:
- Här kommer fulvinet!

Tor: - Var fan är våra whiskeys Fraj?
Jag (viftar med handen): - Du tog dom ditåt?

Tor:
- Hon bara typ sväljer och går vidare.

Jag: - Jag är inte en potatis!


Och Norsjö:
Tor: - Vad mysigt det låter. Bada naken under stjärnorna. Men utan Jens.

Tor: - Jag vill bara påpeka att efter första näckandet tog jag på mig badbyxorna igen.


Och saker i största allmänhet:

Tor: - En var äldre och en var två år yngre. Jag vet, för jag var i mitten!

Jessika: - Det var en video med en häst?
Jag: - Nej ingen häst!

Sassa: - Dom är lite slappa i skaftet men...
Angel: - Det är min farmor som har gjort dom.

Angel: - Det är fruktansvärt att man stoppar dom där!

Sassa: - Det är svårt att vara försiktig i munnen.

Angel: - Kom det nåt?!

Tor: - Jag ville inte bita i den för man vet aldrig vad som är i.

Angel: - Nej jag kan inte ens ta i dom. Det stinker om fingrarna.

Angel: - Jamen jag fick den vita såsen. Det här ser så jävla illa ut.
Tor: - Det ser riktigt illa ut.

Sassa: Ånej. Tor fyllecyklar.


Och Tor är en utmärkt värd:

Tor: - Hem är ut genom dörren.

Jag kan inte få bort Jessikas kursivering av namnen, gud så störigt!

Kommentarer
Postat av: Jess

Mohahaha! Min egen version av copyright! :P

2011-04-11 @ 21:43:38
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du måste ju ändra till Hoebagcitater.blogg.se nu ju... haha

2011-04-18 @ 22:46:13
URL: http://mlindbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0