Östansjö 2009 (och välkommen in i spelet Jessika!)

Under Östansjötrippen 2009: blev Allergo påkommen som pedofil. Skapades världens bästa manus till independent-skräckis. Ösregnade det i flera dagar. Fiskades det en hel massa fisk som inte åts upp. Drack nio personer med gemensamma krafter upp: 8 liter fulvin, 6 flak öl och cider, 7 liter finvin samt en kvarting whisky. Dessutom sades det en massa roliga saker.


Skåne: " - Jag vill dö av en utombordsmotor!"
Stenmark: " - Det går att ordna, vi har en här ute."

Stenmark: " - Rebecka Romijn."
Mattias: " -  Jag går inte igång på det där blåa jag..."

Jessika: " - Men! Vänta ett helt år?! Då är vi oskulder allihop!"

Stenmark: " -  Jag tror inte det finns fästningar." (Han menade fästingar.)

Jessika: " - En helt vanlig lördagskväll, alla andra får välja och vad fan är då kvar liksom?"

Allergo: " - Sluta dra ut dig, jag tycker bättre om dig när du är tjock!" (pratar med metmasken.)


Jag: " - Åhh, vad stor den är!"
Allergo: " - Pratar du med Stenmark?!"
(Nej, jag pratade om trollsländan som landat brevid Stenmarks knä.)

Allergo: " - Nej, jag har så små läppar så jag får inte ens upp den. Jag har så små läppar så jag får inte ens in den!"

Mattias: " - Om ni agnar med Fraj får ni garanterat torsk."

Sassa: " - Men i det fallet är det inte så, Fraj får faktiskt lika mycket tillbaka som hon investerar."
Jessika: " - Vad fan är det för jävla relation?!"

Jag: " - Vad hände med jämnställdheten?"
Sassa: " - Nu handlar det inte om jämnställdhet, det handlar om rättvisa!"


Kommentarer
Postat av: Sandrish

Det är så klockrent varje år. ;)

2009-07-27 @ 02:53:32
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: J

When you're in the game, the game owns you...



Såååå jävla bra!

2009-07-27 @ 20:03:58
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: J

Förresten förstår jag inte varför bara mina BITTRA kommentarer kom med? Jag måste ju ha sagt en massa... positiva... glada... grejer... Nä?

2009-07-28 @ 10:55:28
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Allergo

Haha, sjukt bra!

Måste dock tillägga att samtalet kring huruvida jag ine får upp/in något under läppen handlade om en marsmallow, och att du glömde min "Ångermanälven" ^^

2009-07-28 @ 14:08:58
URL: http://mollergisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0