Testmojs

Jag är kass på att uppdatera. När hemtentan är inlämnad ska jag lägga in bilder från de senaste veckornas händelser, men för nu roar jag mig med att sno ett test från Idas blogg och lägga in här, mest för att ta en paus i pluggandet som aldrig tar slut...

någon som förstår dej: Mamma
någon som du saknar: Alla i Skåne. Familjen, hunden, mormor. 
någon som du längtar efter: Tror inte det. Kanske syrran.
någon som du hatar: Tror inte det faktiskt.

vem kramade dej senast: Stefan, alldeles nu skitnyss. Ante och Jens innan det.
vem pussade dej senast: Skulle nog vara Usling det va?
vem ringde dej senast: Christine. Hon väckte mig, som vanligt.
vem ringde du senast: Eva på expeditionen.
vem var hemma hos dej senast: Usling.
vem var du hemma hos senast: Sandra och Nicklas.

har du några kärleksproblem: Nej, det är ganska kärlekslöst överlag.
har du ätit nått idag: En termos kaffe och två clementiner.
har du pratat med någon idag: Hampa, Stefan, Ante, Ella, Bettan, Christine, Eva.
har du gråtit idag: Inte än.
har du skrattat idag: Faktiskt inte.

jag:
är singel: Mest skitsingel i världen.
saknar någon just nu: Näe, inte direkt.
är rädd för att bli övergiven: Nä, jag är en så bra människa att det kommer jag aldrig bli. HAHAHA!
Jag svär ofta: Hela tiden.
sjunger i duschen: Aldrig.
skulle kunna ha pyjamas på mig på jobbet: I WISH!
är kär i kärleken: Nej, den är en illusion...
skrattar åt mina egna skämt: Hela tiden, jag är så rolig!
vill ha barn: Å fy fan.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Njaeaaanänjoeee. Vad skulle jag ändra, jag är ju perfekt.

har du:
glasögon/linser:
Snart så.
piercingar: Öronen och näsan.
jobb: Jodå, ett par stycken.
har du syskon: Sanna och Elias, skitungarna även kallat.
har du för många vänner: Det tycker jag inte.
rymt hemifrån: Ja, en gång rymde jag och syrran hela vägen till altanen i en halvtimma.
färgat håret: Mången gång.
har du bra självförtroende: Hyffsat faktiskt, men det pendlar.
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja. Ibland har jag tillochmed menat det.
varit kär: Ett par gånger.
dumpat någon: Ja.
gjort något olagligt: Jodå.
somnat i skolan: Nej, men det har varit bra nära.
brutit ett ben: Nope, men en armbåge och en tå.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Hela tiden.
smugit ut utan lov: Tror inte det.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Sist jag var i skåne.
en hemlighet som ingen vet: Faktiskt ett par stycken.
varit på en blind date: Hatar blinddates och matchmaking, blir anti direkt på ren princip.
sovit en hel dag: Jajjemän!
somnat gråtande: Oräkneliga gånger.
brukar du titta dej själv i spegeln: En gång om dagen iallafall.
ha ångest: Det är lite av min grej...
drömma mardrömmar: Ofta. Drömmer att folk dör hela tiden, väldigt jobbigt.
klä dig i svart: Ja, men jag är betydligt snyggare i brunt och grönt.
hata folk: Nej, det händer mycket sällan. Jag är ganska förlåtande.
sista personen som sov i din säng: Förutom jag så var det Usling. Och kattfan såklart.
lita på folk: Jag litar lite för lätt på människor. Borde lära mig att låta bli.

Senaste personen som
fick dig att gråta: Ida.
du delade en dricka med: Snodde lite av Stefans whisky på Bittens, samt delade ett vattenglas med ante.
du fick sms från: Stefan.

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Antar att inte katten är en person, hah.

2008-11-24 @ 23:30:39
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0