Två dagar i bilder

 
Jag och Ida började gårdagen i Mediarummet. Plugg är inte kul.

 
Ida låtsas plugga

 
Jag tog fjortisbilder


 
Härnösand är vackert, men allt är inte guld som glimmar.

 
Någonstans här satte ångesten in.

  
Kårordförande kom förbi med spännande nyheter. Hon ser egentligen inte galen ut.


Ida låg i fosterställning på golvet tills dess att vi kom på lösningen. Alkohol.

 
Räkan och Majk tyckte också att alkohol verkade vettigt.

 
Sandra och Nicklas var där!


Ida blev full...


Jag och Sandra också, hahaha. Bästa bilden på oss tillsammans, efter många försök har vi äntligen lyckats!

 
Hampa med Rock n' Roll-snigeln.

 
Imorse skulle jag ut i Finska Vinterkriget, fast jag skulle egentligen till skolan.


Efter skolan var det Fiket. Majk var en aning bakfull och passade på att ta sig en lur.


Och en mindre smickrande bild på de sockersöta Stefan och Helen, med allas vår Allergo i bakgrunden.


Jag har ett mindre blåmärke på armen efter lördagen. Jag är så SMIDIG!

Kommentarer
Postat av: Sandrish

AJ! Det där blåmärké, ser ut att göra värk dé! :D

2008-11-11 @ 23:12:22
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: Ida Kentner

Jag är snyggast i hela jävla världen.

2008-11-12 @ 03:01:36
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0