Det var en egendomlig fest!

Igår hade jag och Ida enormt tråkigt. Jag mådde pyton. Så kommer vi på den smarta planen att festa, hon och jag om inte annat. Ida får fatt i Mattias som drar med en hel hög märkliga människor, och så var det igång...


The scene of the crime, sattesatt.

     
Bimbo-Ida, BigBrotherversionen av mig samt ParadiseHotell-deltagaren Ida...


       
Stefan, Mattias, Majk och Z som inte alls heter Z utan typ... Joppe?


 
Såhär pigga var jag och ida idag... Lite skillnad va?

Jojo, men man lär sig så länge man lever. Jag har lärt mig att inte dricka när jag mått dåligt i tre dar och ätit sammanlagt en liten macka från OK på hela dagen. Jag ramlade tre gånger sammanlagt, sista gången på min egen balkong mitt i natten och fick därmed världens största blåmärke på armen. Smidigt, onekligen. Jag minns inte vilken väg jag tog hem och vaknade klockan ca 8 fullt påklädd i min säng. Sen vaknade jag igen vid 12, då var jag fortfarande full. Ypperligt tillfälle att ringa och gratta pappa på fars dag, tyckte jag! Grattis igen pappsen!

Jag skulle vilja säga att det är en kväll att minnas länge, om jag bara kom ihåg nått.

(Reflektion: Jag har ett svagt minne av att jag gömde mig bakom ett hörn på vägen hem. Varför? Vem gömde jag mig för? Vad var det för hörn? Eventuella upplysningar kan lämnas som kommentar.)

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

Krossat glas, snus i sängen och vrickad fot vill tilläggas att jag hade/har. Jag har inte ordnat nåt av det än. Härlig kväll. Man kan lätt sammanfatta den med: Do you or do you not know about the bird? B B B Bird bird bird, bird is the word.



Joppe=Jhonne, Jonne, Johnne, Johne Eller liknande

2008-11-10 @ 02:04:21
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

Gillar tunnan i bakgrunden.

2008-11-10 @ 02:04:47
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

Eller John E?

2008-11-10 @ 02:05:11
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: anna

BB versionen av dig är snygg!!!

2008-11-11 @ 08:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0