2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte till båt själv en lååång stund. Badade naken, var på festival och låg med ett ex.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Med råge! (Drick mer öl.)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nädu, det tror jag inte. Eller, om de är mina vänner borde jag ju veta iofs, så nä.

4. Dog någon som stod dig nära?
Njäe... Lite av min mormor kanske, och ett par vänskapsband som brast.

5. Vilka länder besökte du?
Irland och Tyskland.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Lugn och ro!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Ehhh... typ 6-8/12. (A. <3)

8. Vad var din största framgång 2008?
Relativt lysande betyg i Litteraturvetenskap, ett införskaffat sommarjobb/extraknäck och att jag lyckats hålla nästan alla bollarna i luften under året.

9. Största misstaget?
Det var en rätt hektiskt vecka där i somras du.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom återkommande förkylningar, migrän och magsjuka så har det infunnit sig ett antal rejäla bakfyllor, ett par anfall av graviditetsnoja och några mindre ångestattacker.

11. Bästa köpet?
Nästan alla ölen på Bittens. Värda varje öre!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bittens förmodligen. Och nikotikotin och jag!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, flera saker! Hade varit bra sorgligt annars va...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Spexlåtar, alla som inte dansar är våldtäktsmän, Carina Berg

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog också varit ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit vettigt och pluggat, andats.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte faktiskt.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos Farmor och Farfar

19. Blev du kär i år?
Jag tror det du!

20. Hur många one night stands?
HAHAHA... 2 - 4, beror på hur man räknar.

21. Favoritprogram på TV?
Har ingen TV, men gillar Bones.

23. Bästa boken du läste i år?
Illusionernas bok, Paul Auster

24. Största musikaliska upptäckten ?
Snarare en återupptäckt av Lisa Ekdahl och Affe.

25. Något du önskade dig och fick?
Jag önskade mig ingenting, men fick en hel massa.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Näe.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag lekte i snön med Pia och Stefan, sen gick vi upp till Pia och såg "Da Katokoden", sen gick jag hem och drack vin och målade i min ensamhet. Det var en bra födelsedag!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Himmel... Jag kunde ju ha tänkt efter före på ett paaaaar ställen.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Stil? Gångstil? Klädstil? Körstil? Dansstil? (Oregerlig passar på de flesta)

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner vänner vänner och mamma. Och syrran och ölen och Bob Dylan.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Heeeeef, men han gick ju och dog i början av året. Jävla sätt. Nu är jag inte sugen alls.

33. Vem saknade du?
Bess, familjen, skånevännerna, Seth, Nån annan vän.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Timo! Och Andreas, såklart.

35. Sämsta raggningsrepliken någon sagt till dig?
Förmodligen killen som visade kuken utanför Bittens. Eller möjligen byggjobbarna inne PÅ Bittens som sa till Jens att de inte var ute efter att sno hans tjej:D


Kommentarer
Postat av: Jens

Ang. punkt 35: Vilken tur att jag, som av en händelse, råkar vara en lysande skådis. Det var kul som fan! :D

2008-12-31 @ 00:24:11
URL: http://jensrankvist.blogg.se/
Postat av: Fraj

Onekligen ett lysande minne från sommaren, det håller jag med om. Mest roligt att du direkt fattade och spelade med, hahaha!

2008-12-31 @ 16:28:34
Postat av: Martina

Du är utmanad!

2009-01-20 @ 00:12:11
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0