En annan Onsdagskväll.

I ännu ett försök att vara en flitig bloggare (let's face it, nån blondinbella blir jag då aldrig) så ska jag uppdatera kvällens händelser. Jag och Martina satt hemma hos Anna och åt pepparkakor med mögelost (GOTT!), vindruvor och bridgeblandning. Martina visade sina blåmärken som såg ut att göra väldigt ont och Anna budade på Tradera. Mycket trevlig kväll, skönt med avbrott i plugg och "sånt"!

   

Och för EN GÅNGS SKULL är jag i fas. Så jäkla i fas med skolan att det känns obehagligt! YAY ME, nu ska jag bara fortsätta såhär!

Kommentarer
Postat av: Lilla

Oj, vad förvånad jag blev! Tittade mest in av gammal vana, men förväntade mig inte att det skulle finnas nytt inlägg redan! ;)

2008-12-05 @ 14:34:41
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: anna

jag satt uppe jättelänge med jävla tradera, kunde ha vunnit hem många lustiga saker om inta andra bjudit över.. å tur är väl det! jag förstår folk som blir beroende, men en mp3 ska jag ha!!!

2008-12-05 @ 15:52:52
Postat av: Andréas

Och hur jävla i fas me skolan är du? ;D

2008-12-06 @ 21:13:02
Postat av: Martina

Martina visade sina blåmärken.. haha det lät nästan som att jag inte gjorde nåt annat :P

2008-12-08 @ 00:01:55
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0